Nemji-logo-inverted

Kvalita a bezpečná péče

Nemocnice Jihlava, příspěvková organizace

Pochvaly

Názory a zkušenosti pacientů a návštěvníků Nemocnice Jihlava jsou pro nás velmi cenným zdrojem informací. Pokud chcete vyjádřit svoji spokojenost s naší péčí a poskytovanými službami, můžete vyplnit formulář o pochvale.

 

Jak můžete předat pochvalu?
  • Písemně (v listinné formě nebo elektronicky).

 

Písemnou pochvalu odešlete na adresu:

Nemocnice Jihlava, příspěvková organizace
Nemocniční ombudsman
586 01 Vrchlického 59

 

E-mail:

ombudsman@nemji.cz

 

Nebo předejte osobně:
  • Na Sekretariát Nemocnice Jihlava p. o. 7:00 – 15:30 hodin.
  • Nemocničnímu ombudsmanovi 6:00 – 14:30 hodin.
  • Na Informační centrum nemocnice mimo pracovní dobu, o víkendech, svátcích.
  • Na oddělení sestře.

 

Ještě lépe, vyplňte nám on-line formulář:

Hodnocení spokojenosti

Přijaté pochvaly jsou zpracovávány a pravidelně předávány vedoucím pracovníkům oddělení Nemocnice Jihlava.

Stížnosti

Názory a zkušenosti pacientů a návštěvníků Nemocnice Jihlava jsou pro nás velmi cenným zdrojem informací. V případě Vašich pochybností o správnosti odborného postupu nebo jednání zdravotnických pracovníků, můžete, za podmínek stanovených zákonem č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, podat proti postupu nemocnice stížnost.  Obraťte se s důvěrou na nemocničního ombudsmana.

 

Kdo může podat stížnost?
  • Pacient.
  • Zákonný zástupce pacienta.
  • Osoba blízká v případě, že tak pacient učinit nemůže, nebo zemřel.
  • Osoba pacientem k vyřízení stížnosti zmocněná.

 

Jak můžete podat stížnost?
  • Ústně (formou záznamu).
  • Písemně (v listinné formě nebo elektronicky).

 

Písemnou stížnost odešlete na adresu:

Nemocnice Jihlava, příspěvková organizace
Nemocniční ombudsman
586 01 Vrchlického 59

 

E-mailem:

ombudsman@nemji.cz

 

Datovou schránkou:

4srk6jw

 

Nebo předejte osobně:
  • Na Sekretariát Nemocnice Jihlava, p. o. 7:00 – 15:30 hodin.
  • Nemocničnímu ombudsmanovi 6:00 – 14:30 hodin.

 

Aby byla stížnost přijata k řešení musí obsahovat jméno, příjmení, poštovní adresu a podpis stěžovatele (případně zákonného zástupce či osoby blízké), popis skutečností, které jsou předmětem stížnosti, včetně uvedení jména osob či názvu pracoviště, kterých se stížnost týká. Při podání stížnosti telefonicky, bez uvedení poštovní adresy či emailem bez elektronického podpisu, je stěžovatel vyzván k písemnému doplnění.

 

Ústní stížnost

Podacím místem pro řešení ústní stížnosti je v době od 6:00 do 14:30 pracoviště nemocničního ombudsmana, kde bude se stěžovatelem projednán předmět stížnosti, následně stěžovatel obdrží formulář Záznam o stížnosti k provedení záznamu. Záznam musí obsahovat: jméno, příjmení a místo trvalého pobytu stěžovatele, obsah stížnosti, místo a datum sepsání záznamu, podpis stěžovatele. Bez sepsání záznamu nebude ústní stížnost šetřena.

 

Vyřízení stížnosti

Lhůta pro vyřízení stížnosti je 30 kalendářních dnů ode dne doručení. Po ukončení šetření stížnosti je stěžovateli podána písemná zpráva. Lhůta může být v odůvodněných případech prodloužena o dalších 30 kalendářních dní. O prodloužení lhůty musí být stěžovatel písemně informován.

 

Pokud stěžovatel nesouhlasí s vyřízením stížnosti, může se obrátit na:
  • Odbor zdravotnictví Krajského úřadu Kraje Vysočina
  • Českou lékařskou komoru
  • Zdravotní pojišťovnu, u níž je pojištěn

 

Šetření stížností se řídí zákonem č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, a vnitřním dokumentem Nemocnice Jihlava.